✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
|||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 400 m | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 926 - 1 852 | 1 | 1 | Plný profil diaľnice tu je naliehavo potrebný, technické riešenie časti úseku sa ukázalo ako nevhodné (vedenie trasy cez ťažko stabilizovateľný zosuv), nové riešenie sa javí ako lepšie. K voľbe zlého riešenia prispeli šibeničné termíny pre projektantov v honbe za PPP projektmi ešte v roku 2008. Náprava chyby a nové projektovanie a povoľovanie až vo fáze výstavby spôsobí, že dokončenie úseku sa oproti zmluvnému termínu (jún 2017) omešká o viac ako 5 rokov. | 2023 (+1,0) | |||||
2 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 212 m | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 751 - 846 | 3 | 4 | 2024 (+2,8) | ||||||
3 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 1 513 m | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 228 - 1 350 | 1 | 2 | 7/2021 (0,0) | ||||||
4 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 800 | 1 | 1 | 2021 (+2,2) | |||||||
4 úseky |
34,5 km |
4 |
2 125 m |
1 081 mil. € |
8 780 - 24 900 | 1,5 |
2,0 |
7/2021 - 7/2024 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku