✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
5 - vysoko predražená, 1 - veľmi nízka
| |||||||
405,8 km |
2 - 8 |
7 129 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,7 |
2,9 |
11/2015 - 10/2021 | ||||||||
1 | 12/2013 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 4 597 | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 1 | |||||
2 | 12/2013 | 10,4 km | 4 | 11 493 - 12 436 | 1 | 1 | 3 | 11/2015 | ||||||
3 | 6/2014 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 10 992 | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 1 | |||||
4 | 8/2014 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 1 | 5/2017 | |||||
5 | 7/2016 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 1 | ||||||||
6 | 7/2016 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 1 | ||||||
7 | 7/2016 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||
8 | 7/2016 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 1 | 10/2021 | |||||
9 | 12/2016 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 3 | 12/2020 (0,0) | |||||
10 | 6/2017 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 4 | 10/2021 | |||||
11 | 12/2017 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | ||||||
12 | 7/2019 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 5 339 | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | ||||||
13 | 3. | 3/2022 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 11 991 | 62 652 | . . . | 1 | 1 | ||||
14 | 4. | 9/2022 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 4 389 | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | |||||
15 | 7. | 2/2024 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 6 458 | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | |||||
16 | 27. | 5/2026 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | |||||
17 | 31. | 11/2026 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 7 452 | 15 053 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | ||||
18 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 1 992 | 5 587 | 5 | 4 | |||||
19 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 2 112 | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | |||||
20 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | ||||||
21 | 46. | 3/2029 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | ||||||
22 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 1 747 - 1 961 | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||
23 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 2 292 | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | |||||
24 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 10 743 | 32 968 | . . . | 5 | 5 | ||||
25 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 6 837 | 5 | 5 | ||||||
26 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | ||||||
27 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | ||||||
28 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | ||||||
29 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | ||||||
30 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | ||||||
405,8 km |
2 - 8 |
7 129 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,7 |
2,9 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku