✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||
124,2 km |
2 - 8 |
2 804 mil. € |
1,6 |
1,3 |
||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 449 - 869 | 1 | 1 | ||||
2 | 12/2013 | R2 | 10,4 km | 4 | 327 - 357 | 1 | 1 | |||||
3 | 1/2014 | R2 | 9,6 km | 2 | 264 - 578 | 2 | 1 | |||||
4 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 296 - 469 | 1 | 1 | ||||
5 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 180 - 274 | 1 | 1 | |||||
6 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 537 - 1 008 | 1 | 1 | |||||
7 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 343 | 1 | 1 | 91 % | |||
8 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 232 - 1 254 | 2 | 1 | 100 % | ||
9 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 837 | 1 | 1 | 99 % | ||
10 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 422 - 799 | 1 | 1 | 70 %, pozastavené pre zmenu trasy | ||
11 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | 0 % | |||
12 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 426 - 554 | 1 | 1 | 91 % | ||
13 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 837 | 2 | 1 | 1 %, pozastavené | ||
14 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 212 - 272 | 5 | 5 | 0 % | ||
124,2 km |
2 - 8 |
2 804 mil. € |
1,6 |
1,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku