✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
>12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
18 úsekov |
255,4 km |
2 - 8 |
5 816 mil. € |
73,4 min. |
1 065 - 62 652 | 2,3 |
2,3 |
1/2021 - 10/2021 |
||||||||||
1 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 4,6 min. | 10 359 | 1 175 | 1 767 | 3 | 3 | ||||||
2 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 6,5 min. | 9 503 - 9 802 | 478 - 541 | 870 - 911 | 3 | 3 | ||||||
3 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 137 - 3 460 | 3 862 - 4 344 | 3 | 2 | ||||||
4 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 4 737 | 6 104 | 1 | 1 | ||||||
5 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 4 737 | 6 104 | 2 | 1 | ||||||
6 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 8,7 min. | 6 207 - 8 525 | 441 - 647 | 911 - 840 | 2 | 2 | ||||||
7 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 5,9 min. | 23 579 - 28 413 | 3 167 - 3 233 | 3 986 - 4 379 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||||
8 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 7,6 min. | 12 491 - 24 900 | 1 420 - 2 535 | 1 959 - 3 852 | 1 | 1 | |||||||
9 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 7,6 min. | 22 691 - 32 334 | 639 - 3 702 | 1 602 - 4 842 | 1 | 2 | |||||||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 7,1 min. | 4 033 - 8 369 | 275 - 402 | 461 - 640 | 4 | 3 | ||||||
11 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 6,1 min. | 10 444 - 14 783 | 441 - 571 | 876 - 901 | 3 | 3 | ||||||
12 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 4,3 min. | 19 072 - 21 988 | 1 186 - 1 322 | 1 935 - 2 218 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
13 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 351 | 757 | 3 | 5 | |||||||
14 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 789 | 1 378 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||||
15 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | ||||||||||
16 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 7,4 min. | 1 698 - 6 812 | 144 - 265 | 242 - 519 | 4 | 3 | ||||||
17 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 7,6 min. | 13 676 - 21 949 | 1 381 - 2 502 | 1 888 - 3 445 | 1 | 1 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
18 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 52 - 594 | 144 - 733 | 5 | 5 | |||||||
18 úsekov |
255,4 km |
2 - 8 |
5 816 mil. € |
73,4 min. |
1 065 - 62 652 | 2,3 |
2,3 |
1/2021 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku