✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
odhad INEKO
| |||||||||
158,6 km |
2 - 6 |
2 717 mil. € |
3 284 mil. € |
3 166 - 93 344 | 1,4 |
1,9 |
11/2021 - 2/2024 |
12/2019 - 10/2021 | ||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 288 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 12/2023 | ||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 481 mil. € | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 535 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 2/2024 | ||||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 120 mil. € | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 100 mil. € | 1 | 2 | 11/2021 | ||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 470 mil. € | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 11/2021 | ||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 70 mil. € | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 100 mil. € | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
9 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 198 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||||
10 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 243 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||
11 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 367 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
12 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 25 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | ||||||
13 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 115 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | ||||||
14 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 174 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | Týmto úsekom v roku 2015 prechádzalo 6-až 9-tisíc vozidiel denne, z toho sotva tisíc ťažkých (nad 3,5 tony). Jestvujúca cesta I. triedy kapacitne zvládne aj podstatne vyššiu dopravnú záťaž. V prípade citeľného rastu intenzít dopravy je tento úsek najpotrebnejší z celej ešte plánovanej D1 na východ od Košíc, pretože odbremení od tranzitnej dopravy viacero obcí (Sečovce, Hriadky, Horovce, Trhovište) a osobným vozidlám skráti jazdný čas až o 8 minút. To znamená podstatne väčšie spoločenské prínosy ako má predošlý, dvojnásobne nákladnejší úsek s tunelom Dargov. | 2 | |||||
158,6 km |
2 - 6 |
2 717 mil. € |
3 284 mil. € |
3 166 - 93 344 | 1,4 |
1,9 |
11/2021 - 2/2024 |
12/2019 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku