✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||
208,8 km |
2 - 6 |
4 150 mil. € |
61,1 min. |
2 541 - 93 344 | 2,0 |
5/2017 - 10/2021 | |||||||||
1 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 | 6/2017 | |||||||
2 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 10,5 min. | 12 491 - 24 900 | 1 | |||||||
3 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 8,0 min. | 23 579 - 28 413 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||||
4 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 9,5 min. | 22 691 - 32 334 | 2 | |||||||
5 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 2 | 12/2017 | ||||||
6 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 5/2017 | |||||||
7 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 12,3 min. | 8 544 - 13 236 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||
8 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 2 | ||||||||||
9 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 2 | ||||||||
10 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 8,5 min. | 13 102 - 19 993 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
11 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 2,7 min. | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 10/2021 | ||||||
12 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 12/2019 (0,0) | |||||||
13 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 4,0 min. | 11 465 - 18 743 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||
14 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 5,6 min. | 19 072 - 21 988 | 2 | 10/2021 | ||||||
15 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 0,0 | 1/2021 (0,0) | ||||||
16 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 5 | Ešte skôr ako plánovať novú cestu treba bezodkladne zmodernizovať železničnú trať Prievidza - Jelšovce (pri Nitre), ktorá naliehavo potrebuje nový zabezpečovací systém (skráti jazdné doby vlakov o desiatky minút). Táto trať má výborný potenciál byť rýchlou a atraktívnou regionálnou traťou, pri ktorej veľa ľudí uprednostní denné využívanie vlaku namiesto auta. Pri výraznom skrátení cestových časov a zahustení ponuky vlakov (osobných aj expresov) môže modernizácia železnice priniesť s oveľa menšími nákladmi väčšie prínosy ako nová rýchlocesta v tejto trase. | 8,0 | |||||
208,8 km |
2 - 6 |
4 150 mil. € |
61,1 min. |
2 541 - 93 344 | 2,0 |
5/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku