✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
5 - vysoko predražená, 1 - veľmi nízka
| ||||||||
176,9 km |
2 - 6 |
3 418 mil. € |
2 541 - 93 344 | 1,6 |
2,0 |
5/2017 - 10/2021 | |||||||||
1 | 10/2013 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 | 2 | 5 | 6/2017 | ||||||
2 | 12/2013 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 4 597 | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 1 | ||||||
3 | 1/2014 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 4 | 1/2021 (0,0) | ||||||
4 | 6/2014 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 10 992 | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 1 | ||||||
5 | 6/2014 | 4,3 km | 4 | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 2 | 5 | 12/2017 | |||||
6 | 8/2014 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 1 | 5/2017 | ||||||
7 | 7/2016 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
8 | 7/2016 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 1 | |||||||||
9 | 7/2016 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 1 | |||||||
10 | 7/2016 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
11 | 7/2016 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
12 | 11/2016 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||||
13 | 12/2016 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 3 | 12/2020 (0,0) | ||||||
14 | 6/2017 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 4 | 10/2021 | ||||||
15 | 12/2017 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||||
16 | 32. - 33. | 12/2026 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 1 604 | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate. | |||||
17 | 42. - 43. | 11/2028 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 574 | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | ||||||
176,9 km |
2 - 6 |
3 418 mil. € |
2 541 - 93 344 | 1,6 |
2,0 |
5/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku