✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||
136,8 km |
4 - 6 |
2 717 mil. € |
3 166 - 93 344 | 1,4 |
1,9 |
12/2019 - 9/2033 |
12/2019 - 10/2021 | |||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 22,9 % | 12 491 - 24 900 | 926 - 1 852 | 1 | 1 | 4/2002 | 2023 (+1,0) | ||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 13,8 % | 23 579 - 28 413 | 1 675 - 2 070 | 2 | 3 | 7/2005 | 2021 (+2,1) | 1/2021 (0,0) | |||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 13,8 % | 22 691 - 32 334 | 1 254 - 2 069 | 1 | 2 | 7/2005 | 2024 (+4,0) | ||||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 609 - 806 | 2 | 3 | 12/2012 | 7/2020 (+0,0) | 7/2020 (0,0) | |||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 6/2014 | 11/2021 (+0,4) | ||||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 679 - 8 658 | 1 | 2 | 6/2014 | 11/2021 (+0,4) | |||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 676 - 881 | 1 | 1 | 12/2012 | 7/2020 (–1,0) | 7/2020 (0,0) | |||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 073 - 2 257 | 1 | 1 | 5/2017 | 10/2021 (+0,3) | 10/2021 | ||||||
9 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 7,9 % | 3 166 - 11 562 | 191 - 682 | 2 | 2 | 6/2007 | 12/2019 | 12/2019 (0,0) | |||||
10 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 9,3 % | 11 465 - 18 743 | 741 - 995 | 1 | 2 | 9/2006 | 2021 (+0,5) | 12/2020 (0,0) | |||||
11 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 13,4 % | 19 072 - 21 988 | 1 228 - 1 350 | 1 | 2 | 3/2009 | 7/2021 (0,0) | 10/2021 | |||||
12 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | NDS údaj neposkytla | 14 624 | 800 | 1 | 1 | 2/2006 | 2021 (+2,2) | 1/2021 (0,0) | |||||
13 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 2,2 % | 10 359 | 974 | 3 | Týmto úsekom prechádza cca 12 tisíc vozidiel, z toho dvetisíc ťažkých (nad 3,5 tony). Jestvujúca diaľnica v polovičnom profile kapacitne zvládne aj o polovicu vyššiu dopravnú záťaž. Vnímanie potreby dobudovania druhej rúry Braniska súvisí skôr s uzatváraním tunela počas technologických odstávok z dôvodu údržby a opráv, čomu však nie je namieste prisudzovať rovnakú naliehavosť ako riešeniu iných úsekov, ktoré sú podobnou dopravou po nevyhovujúcej ceste zaťažené celoročne. | 3 | 6/2024 | 9/2033 (+5,8) | ||||
136,8 km |
4 - 6 |
2 717 mil. € |
3 166 - 93 344 | 1,4 |
1,9 |
12/2019 - 9/2033 |
12/2019 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku