✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
>12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
5 - vysoko predražená, 1 - veľmi nízka
| |||||||||||
15 úsekov |
153,4 km |
4 - 6 |
2 860 mil. € |
3 166 - 93 344 | 1,4 |
2,1 |
12/2019 - 10/2021 |
|||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | D1 sever | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 420 - 2 535 | 1 | 1 | 1 | |||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | D1 sever | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 3 167 - 3 233 | 2 | 3 | 4 | 1/2021 (0,0) | ||||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | D1 sever | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 639 - 3 702 | 1 | 2 | 1 | |||||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | R7 západ | 8 544 - 13 236 | 632 - 727 | 2 | 3 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | D4 juh-východ | 1 | 2 | 1 | ||||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | D4 juh-východ | 32 336 - 93 344 | . . . | 3 057 - 7 634 | 1 | 2 | 1 | |||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | R7 západ | 13 102 - 19 993 | 516 - 667 | 1 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | R7 západ | 27 633 - 44 493 | . . . | 912 - 1 523 | 1 | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
9 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | D1 východ | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 43 - 486 | 2 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||||
10 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | D3 Kysuce | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 2 643 - 3 222 | 1 | 2 | 3 | 12/2020 (0,0) | ||||||
11 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | D1 východ | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 186 - 1 322 | 1 | 2 | 4 | 10/2021 | ||||||
12 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | D1 sever | 39 mil. € | 14 624 | 789 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||||
13 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | R4 stred | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 399 - 500 | 1 | 3 | ||||||||
14 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | R2 stred | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 1 039 - 1 131 | 2 | 2 | ||||||||
15 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | R2 západ | 143 mil. € | 12 157 | 1 263 | 3 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
15 úsekov |
153,4 km |
4 - 6 |
2 860 mil. € |
3 166 - 93 344 | 1,4 |
2,1 |
12/2019 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku