✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
|||||||||
16 úsekov |
154,9 km |
2 - 6 |
2 877 mil. € |
5 441 - 93 344 | 1,6 |
2,1 |
7/2020 - 9/2032 | |||||||||
1 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 437 - 2 455 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||
2 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 537 - 1 008 | 1 | 1 | 10/2021 (+0,3) | ||||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 598 - 1 181 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | |||||
4 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 23 579 - 28 413 | 786 - 949 | 2 | 3 | 2021 (+2,1) | |||||
5 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 456 - 660 | 1 | 2 | 7/2021 (0,0) | ||||||
6 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 449 - 869 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | ||||||
7 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 348 - 424 | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | ||||||
8 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 180 - 274 | 1 | 1 | 7/2020 (–1,0) | |||||||
9 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 373 - 471 | 1 | 2 | 2021 (+0,5) | ||||||
10 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 343 | 1 | 1 | 2021 (+2,2) | ||||||
11 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 199 - 387 | 2 | 3 | 7/2020 (+0,0) | |||||||
12 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 348 - 358 | 3 | 4 | 2024 (+2,8) | ||||||
13 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 170 - 254 | 3 | 2 | 11/2030 (+5,2) | |||||
14 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 288 - 316 | 2 | 2 | 2021 (+1,1) | ||||||
15 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 196 - 287 | 4 | 3 | 9/2032 (+4,1) | |||||
16 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||||
16 úsekov |
154,9 km |
2 - 6 |
2 877 mil. € |
5 441 - 93 344 | 1,6 |
2,1 |
7/2020 - 9/2032 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku