✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 1 675 - 2 070 | 2 | 3 | 1/2014 | 1/2021 (0,0) | ||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 254 - 2 069 | 1 | 2 | 6/2014 | |||||
3 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 609 - 806 | 2 | 3 | 7/2016 | 7/2020 (0,0) | |||||
4 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 676 - 881 | 1 | 1 | 7/2016 | 7/2020 (0,0) | |||||
5 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 228 - 1 350 | 1 | 2 | 6/2017 | 10/2021 | ||||
6 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 800 | 1 | 1 | 12/2017 | 1/2021 (0,0) | ||||
7 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 15 837 - 18 098 | 917 - 967 | 1 | 3 | 7/2019 | ||||
8 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 9 007 - 9 998 | 831 - 943 | 2 | 2 | 8/2019 | ||||
9 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 639 - 801 | 2 | 2 | 3/2021 | |||||
10 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 146 - 252 | 4 | 3 | 7/2030 | ||||
94,6 km |
2 - 4 |
2 158 mil. € |
2 561 - 32 334 | 1,7 |
2,2 |
1/2014 - 7/2030 |
7/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku