✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka | ||||||||
16 úsekov |
203,0 km |
2 - 6 |
3 281 mil. € |
1,8 |
7/2020 - 10/2021 | |||||||
1 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 2 | 7/2020 (0,0) | ||||||
2 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 1 | ||||||
3 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | |||||||
4 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 1 | |||||||
5 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||
6 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 2 | |||||
7 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 3 | ||||||
8 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 1 | ||||||
9 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 3 | |||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 | Po plánovanom rozšírení diaľnice D1 z Bratislavy do Senca na 8-pruh a ďalej do Trnavy na plnohodnotný 6-pruh nebude nová súbežná 4-pruhová rýchlocesta ešte veľmi dlho potrebná. | ||||
11 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 2 | ||||||
12 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 1 | ||||||
13 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 1 | 10/2021 | |||||
14 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 1 | 10/2021 | ||||||
15 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 2 | ||||||
16 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 1 | 12/2020 (0,0) | |||||
16 úsekov |
203,0 km |
2 - 6 |
3 281 mil. € |
1,8 |
7/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku