✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
stavebné práce
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
15 úsekov |
160,8 km |
2 - 6 |
2 651 mil. € |
2 571,7 mil. € |
1,5 |
2,1 |
7/2020 - 10/2021 |
|||||||
1 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 896,5 mil. € | 1 | 2 | ||||||
2 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 465,7 mil. € | 1 | 1 | ||||||
3 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 369,5 mil. € | 1 | 2 | 10/2021 | |||||
4 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 234,1 mil. € | 3 | 4 | ||||||
5 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 199,1 mil. € | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | |||||
6 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 170,0 mil. € | 1 | 3 | ||||||
7 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 161,8 mil. € | 2 | 2 | ||||||
8 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 75,0 mil. € | 2 | 2 | ||||||
9 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||
10 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||
11 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||
12 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
13 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 2 | 1 | ||||||
14 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 3 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
15 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 1 | 1 | 10/2021 | |||||||
15 úsekov |
160,8 km |
2 - 6 |
2 651 mil. € |
2 571,7 mil. € |
1,5 |
2,1 |
7/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku