✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 23,7 % | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
2 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | |||||||
3 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 11,0 % | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | ||||||
4 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 29,1 % | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | |||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | ||||||||
7 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 17,2 % | 4 | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||
8 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 8,1 % | 4 | 155 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | ||||||
82,2 km |
20,1 % |
2 - 6 |
1 578 mil. € |
6 452 - 93 344 | 1,9 |
2,3 |
10/2021 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku