✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
pozemky
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 22,9 mil. € | 12,4 min. | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 12/2013 | ||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 2,4 mil. € | 9,9 min. | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 6/2014 | |||||
3 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 50,2 mil. € | 1 | 2 | 7/2016 | |||||||||
4 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 179,5 mil. € | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 7/2016 | |||||||
5 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 70,3 mil. € | 13,7 min. | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 7/2016 | 10/2021 | |||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 40,0 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | po 2040 | ||||||
94,6 km |
2 - 6 |
1 263 mil. € |
365,4 mil. € |
36,1 min. |
2 228 - 93 344 | 1,7 |
2,2 |
12/2013 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku