✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 12,4 min. | 12 491 - 24 900 | 2 885 - 5 704 | 1 | 1 | ||||||
2 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 2,6 min. | 8 780 - 11 203 | 2 408 - 2 413 | 3 | 4 | ||||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 9,9 min. | 22 691 - 32 334 | 2 856 - 6 911 | 1 | 2 | ||||||
4 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 5,0 min. | 9 007 - 9 998 | 2 305 - 2 416 | 2 | 2 | ||||||
5 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 881 - 2 213 | 1 | 3 | |||||||
6 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 9,4 min. | 13 676 - 21 949 | 2 757 - 4 867 | 1 | Týmto úsekom už dnes prechádza 14 až 22 tisíc vozidiel denne, z toho 1,9 až 3,5 tisíca ťažkých (nad 3,5 tony). To prevyšuje kapacitu dvojpruhovej cesty a neprimerane zaťažuje obce, ktorými takáto dopravná záťaž prechádza. Po dokončení úsekov D1 pri Žiline je pravdepodobné, že aj časť východo-západného tranzitu dnes využívajúca rýchlocestu R1 sa presunie na D1 a doprava tu ďalej stúpne. Po dokončení úseku D1 popri Ružomberku sa tak najväčšie zdržania presunú práve sem. | 1 | ||||
7 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 3,6 min. | 10 334 - 11 542 | 1 946 - 2 004 | 2 | 2 | ||||||
73,3 km |
2 - 4 |
2 790 mil. € |
43,0 min. |
8 780 - 32 334 | 1,6 |
2,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku