✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 9,9 min. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||||
2 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8,6 min. | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
3 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 4,2 min. | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
4 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 0,8 min. | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 6 452 - 10 032 | 5 | Na tomto úseku je dostatočne široká, prehľadná a bezpečná cesta I. triedy, ktorá vedie takmer výlučne mimo obcí. Má veľkú kapacitnú rezervu a nebude problémom ani keby tu došlo k značnému nárastu intenzity dopravy. | 5 | 4,0 | ||||
49,1 km |
2 - 4 |
648 mil. € |
23,6 min. |
6 452 - 32 334 | 2,3 |
2,8 |
7/2020 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku