✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 41,1 mil. € | 9,5 min. | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||
2 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||||
3 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | ||||||||
4 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 41,7 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | |||||||
5 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 28,7 mil. € | 6,5 min. | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | ||||||
6 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 15,9 mil. € | 3,8 min. | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | ||||||
7 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 14,1 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | |||||||
8 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 25,1 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | |||||||
8 úsekov |
79,4 km |
2 - 6 |
1 445 mil. € |
27,5 mil. € |
19,8 min. |
8 780 - 93 344 | 1,8 |
2,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku