✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
5 - vysoko predražená, 1 - veľmi nízka
| |||||||||
1 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | Lietavská Lúčka | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 254 - 2 069 | 1 | 2 | 1 | ||||||
2 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | Čierna voda, Rača | 1 | 2 | 1 | |||||||||
3 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | Jarovce, Rusovce, Ketelec, Rovinka, Ivanka západ, Ivanka sever | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 679 - 8 658 | 1 | 2 | 1 | ||||||
4 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | Prievoz | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 073 - 2 257 | 1 | 1 | 1 | 10/2021 | |||||
5 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | Košice-juh, Krásna, Hrašovík | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 603 - 2 996 | 2 | 1 | ||||||
6 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 557 - 946 | 4 | 4 | |||||||
7 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | ||||||||
94,4 km |
2 - 6 |
1 740 mil. € |
6 969 - 93 344 | 1,9 |
2,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku