✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
>12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||
1 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | Púchov západ,
Púchov východ,
Dolné Kočkovce | 182 mil. € | 7 234 | 394 | 4 | 3 | |||||
2 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 2 660 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | |||||
3 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | Turany 2, Hubová | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 381 - 2 502 | 1 | 1 | |||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | Budča, privádzače D. Niva, Babiná, Hont. Nemce, Dudince, Semerovce | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 466 - 998 | 4 | 4 | |||||
87,3 km |
2 - 4 |
2 207 mil. € |
3 247 - 21 949 | 2,5 |
2,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku