✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 5,1 % | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | |||||
2 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 6,1 % | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | ||||||
3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 451 mil. € spolu za dlhší úsek R3 Martin - Šášovské Podhradie | NDS údaj neposkytla | 3 | 3 | ||||||
4 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 449 mil. € spolu za obe etapy - 32 km R2 Šaca - Košické Olšany s investičnými nákladmi 372 mil. € | 25,6 % | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | |||||
5 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 5,9 % | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | |||||
6 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 3,3 % | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | |||||
7 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 6,8 % | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | ||||||
7 úsekov |
76,2 km |
2 - 4 |
2 647 mil. € |
5 792 - 50 895 | 2,4 |
2,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku