✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
|
odhad INEKO
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||
1 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 0 m | 105 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | Úzku, kľukatú a neprehľadnú cestu za Rimavskou Sobotou (najhoršiu na celom južnom ťahu) je napriek nie vysokej intenzite dopravy primerané a potrebné nahradiť súvislou preložkou cesty, resp. 1/2-profilom pomerne nenáročných úsekov rýchlostnej cesty R2 Zacharovce - Bátka a Bátka - Figa spolu v dĺžke 14,5 kilometra. Pred finalizáciou prípravy však odporúčame preveriť možnosti optimalizácie technického riešenia a zníženia nákladov. | 3/2026 (+4,7) | ||||||
2 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 0 m | 182 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | 7/2033 (+4,3) | |||||||
3 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 0 m | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 7/2033 (+4,3) | |||||||
3 úseky |
28,7 km |
2 |
508 mil. € |
2 561 - 7 234 | 3,3 |
2,7 |
3/2026 - 7/2033 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku