✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
||||||||||
14 úsekov |
112,2 km |
2 - 6 |
1 771 mil. € |
4 001 - 12 862 | 3,2 |
3,3 |
11/2021 - 9/2033 | ||||||||||
1 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||||||
2 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | 1/2027 (+5,0) | ||||||||
3 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 4 001 | 1 697 | 42 | 3 | 3 | 6/2027 (+4,7) | |||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | 10/2028 (+4,1) | ||||||||
5 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 1 279 - 1 930 | 88 - 175 | 2 | 3 | 10/2028 (+4,1) | |||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 269 - 3 025 | 77 - 136 | 2 | 2 | 10/2028 (+3,2) | |||||
7 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 12 862 | 2 829 | 115 | 3 | 4 | 10/2028 (+4,2) | |||||
8 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 12 157 | 2 815 | 35 | 3 | 4 | 12/2028 (+4,3) | |||||
9 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 1 146 - 1 203 | 49 - 72 | 5 | 5 | 2/2032 (+4,9) | |||||
10 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | 2/2033 (+4,5) | |||||||
11 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 2 741 | 51 | 3 | 3 | 9/2033 (+5,8) | |||||
12 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 1 335 - 1 725 | 56 - 84 | 5 | 4 | 7/2032 (+5,3) | |||||
13 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 1 253 - 1 628 | 69 - 107 | 5 | 5 | 9/2032 (+5,6) | |||||
14 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 1 447 - 1 991 | 30 - 78 | 4 | 3 | 9/2032 (+4,1) | |||||
14 úsekov |
112,2 km |
2 - 6 |
1 771 mil. € |
4 001 - 12 862 | 3,2 |
3,3 |
11/2021 - 9/2033 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku