✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| ||||||||
258,5 km |
2 - 6 |
85,5 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,7 |
4,4 |
||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 2,4 mil. € | 5 | 5 | ||||||
2 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 4,1 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | ||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 3,3 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | |||||
4 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 1,7 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | |||
5 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 7,8 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Preťažovaniu diaľnice D1 v dopravnej špičke treba predchádzať nie plánovaním ďalších rýchlociest ale zlepšením ponuky vlakov medzi Trnavou a Bratislavou, prípadne aj Sencom a Bratislavou (15-minútový interval v špičke v pracovných dňoch). | ||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 12,1 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | |||||
7 | 18. | 4/2025 | 1,1 km | 2 | 1,0 mil. € | 2 | 1 | ||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | 10,3 km | 2 | 3,3 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | |||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 0,3 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | Dostavba na 4-pruh tu nebude potrebná celé desaťročia. O to zarážajúce je, že NDS na prípravu už minula vyše 1,3 milióna eur. | ||||
10 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 2,6 mil. € | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | |||||
11 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 10,1 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | ||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 16,1 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | |||||
13 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 5,5 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 15,2 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | |||||
258,5 km |
2 - 6 |
85,5 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,7 |
4,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku