✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
1 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 3 | 4 | |||||
2 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 3 | 4 | |||||
3 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 3 | 3 | |||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 2 | 3 | |||||
5 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 1 | 3 | ||||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 2 | 2 | |||||
7 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 2 | 2 | |||||
8 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 2 | 2 | ||||||
9 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 3 | 2 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||
10 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | ||||
10 úsekov |
75,9 km |
2 - 4 |
2,3 |
2,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku