Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)86 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)14 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 2 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 0 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 2 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 1 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 0 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 0 / 6
+
 
#
dátum
 
 
 
 
plánovaný
odhad NDS
 
 
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
 
 
 
 
 
 
 
86 úsekov
1 124,2 km
2 - 8
20 159 mil. €
1 065 - 93 344
3,0
3,1
10/2021 - 10/2021
1
12/2013
D1
14,9 km
4
341 mil. €
12 491 - 24 900
1 959 - 3 852
1
1
2
6/2014
D1
13,5 km
4
555 mil. €
22 691 - 32 334
1 602 - 4 842
1
2
3
7/2016
D4
4,4 km
4 - 6
1
2
4
7/2016
D4
22,6 km
4 - 6
32 336 - 93 344
.
.
.
3 640 - 7 825
1
2
5
7/2016
R7
6,4 km
4 - 6
27 633 - 44 493
.
.
.
1 503 - 3 183
1
1
10/2021
6
6/2017
D1
7,9 km
4
434 mil. €
19 072 - 21 988
1 935 - 2 218
1
2
10/2021
7
7/2019
R4
4,3 km
4
179 mil. €
15 837 - 18 098
964 - 1 246
1
3
17,5
8
8/2019
R2
13,5 km
4
142 mil. €
9 007 - 9 998
1 474 - 1 473
2
2
16,0
9
3/2020
R2
9,1 km
4
267 mil. €
8 780 - 11 203
1 657 - 1 567
3
4
16,0
10
3/2021
R3
4,4 km
2
70 mil. €
10 334 - 11 542
1 307 - 1 203
2
2
27,0
11
1.
10/2021
R4
14,3 km
4
202 mil. €
10 088 - 50 895
904 - 3 909
2
1
14,4
12
3.
3/2022
D1
3,5 km
8
149 mil. €
62 652
.
.
.
6 104
1
1
13,8
13
4.
9/2022
R4
10,2 km
4
299 mil. €
22 341 - 30 731
2 404 - 2 267
1
3
20,4
14
5.
4/2023
R1
8,1 km
4
173 mil. €
12 387 - 17 316
775 - 1 092
2
3
12,9
15
6.
7/2023
R2
6,8 km
4
171 mil. €
11 764 - 50 895
770 - 3 909
3
3
14,4
16
7.
2/2024
D1
13,5 km
4
1 235 mil. €
13 676 - 21 949
1 888 - 3 445
1
1
24,0
17
8. - 9.
3/2024
R2
6,2 km
2
105 mil. €
5 304
954
2
2
21,9
18
8. - 9.
3/2024
R7
9,4 km
4
191 mil. €
6 428 - 9 084
876 - 1 135
4
5
16,9
19
10.
4/2024
D1
3,8 km
2
57 mil. €
10 312
757
3
5
25,0
20
11.
6/2024
R1
2,7 km
4
155 mil. €
16 268
1 868
4
3
13,0
21
12.
7/2024
R3
6,5 km
2
70 mil. €
6 706 - 9 733
1 175 - 1 262
2
2
14,3
22
13.
8/2024
R2
8,3 km
2
169 mil. €
5 277 - 6 250
977 - 1 002
2
2
21,9
23
14. - 15.
10/2024
R7
23,5 km
2
227 mil. €
4
4
16,9
24
14. - 15.
10/2024
R7
14,3 km
2
172 mil. €
4
4
16,9
25
16. - 17.
12/2024
R7
8,4 km
4
161 mil. €
6 403 - 9 478
1 163 - 1 158
4
5
16,9
26
16. - 17.
12/2024
R2
14,1 km
2
272 mil. €
5 792 - 7 064
714 - 765
3
2
14,8
27
18.
4/2025
D1
1,1 km
2
12 mil. €
2
1
20,2
28
19.
6/2025
R4
8,2 km
2
94 mil. €
4 001
1 490
3
3
22,7
29
20. - 23.
10/2025
R3
4,9 km
2
77 mil. €
2
2
28,0
30
20. - 23.
10/2025
R3
8,3 km
2
199 mil. €
5 550 - 9 787
782 - 1 231
2
3
28,0
31
20. - 23.
10/2025
R2
16,0 km
4
277 mil. €
9 654 - 12 079
1 577 - 2 085
2
2
23,8
32
20. - 23.
10/2025
R2
2,7 km
4
59 mil. €
12 862
1 935
3
4
23,8
33
24.
12/2025
R2
6,1 km
4
143 mil. €
12 157
1 811
3
4
23,8
34
25.
1/2026
D3
10,8 km
4
309 mil. €
14 176 - 14 186
2 654 - 3 209
2
4
25,0
35
26.
4/2026
R2
20,7 km
2
211 mil. €
6 969 - 10 726
1 217 - 1 494
4
4
17,8
36
27.
5/2026
D3
11,2 km
4
410 mil. €
13 886 - 21 743
3 433 - 3 421
1
1
25,0
37
28. - 29.
8/2026
R4
4,0 km
4
105 mil. €
14 625
1 651
2
2
18,2
38
28. - 29.
8/2026
R2
10,6 km
2
125 mil. €
6 412 - 8 112
966 - 1 184
4
4
21,9
39
30.
10/2026
R1
4,6 km
4
100 mil. €
11 611
1 066
4
3
13,0
40
31.
11/2026
D3
4,0 km
4
179 mil. €
15 053
3 812
1
2
25,0
41
32. - 33.
12/2026
D4
12,4 km
4
772 mil. €
3
4
15,1
42
32. - 33.
12/2026
R2
18,0 km
2
224 mil. €
10 140 - 11 010
1 245 - 1 287
3
5
14,3
43
34. - 36.
6/2027
D1
10,6 km
8
234 mil. €
62 652
.
.
.
6 104
2
1
13,8
44
34. - 36.
6/2027
R4
6,5 km
2
116 mil. €
6 651 - 9 113
750 - 771
2
3
18,2
45
34. - 36.
6/2027
R4
7,0 km
2
122 mil. €
3 407 - 3 769
1 298 - 1 289
2
2
18,2
46
37. - 38.
2/2028
R1
14,9 km
4
785 mil. €
8 140 - 13 204
830 - 1 460
3
3
12,9
47
37. - 38.
2/2028
R2
7,8 km
2
73 mil. €
5 587
711
5
4
14,8
48
39. - 40.
3/2028
D1
19,9 km
6
321 mil. €
42 774 - 54 519
.
.
.
3 862 - 4 344
3
2
13,8
49
39. - 40.
3/2028
R2
9,6 km
2
112 mil. €
8 634 - 11 116
1 189 - 1 517
2
4
23,8
50
41.
9/2028
R2
11,5 km
2
235 mil. €
7 793
1 259
2
4
23,8
51
42. - 43.
11/2028
R4
7,9 km
2
129 mil. €
2 552 - 2 737
826 - 1 507
4
3
10,8
52
42. - 43.
11/2028
R3
5,0 km
2
63 mil. €
9 492 - 10 279
1 111 - 1 112
3
2
14,3
53
44. - 45.
2/2029
R2
18,0 km
2
176 mil. €
5 189 - 6 389
787 - 807
5
5
12,2
54
44. - 45.
2/2029
D4
3,6 km
4
133 mil. €
5
5
15,7
55
46.
3/2029
D1
7,3 km
4
321 mil. €
10 359
1 767
3
3
13,7
56
47.
7/2029
R2
14,0 km
2
117 mil. €
5 809 - 8 826
881 - 1 194
5
4
14,3
57
48. - 49.
9/2029
R2
9,8 km
2
93 mil. €
6 452 - 10 032
780 - 984
5
5
14,8
58
50. - 52.
5/2030
R4
8,0 km
2
133 mil. €
5 814 - 7 518
349 - 902
4
3
18,2
59
50. - 52.
5/2030
R4
7,5 km
2
124 mil. €
3 769 - 3 897
1 289 - 1 580
3
3
18,2
60
50. - 52.
5/2030
R4
6,0 km
2
101 mil. €
3 782 - 6 302
1 492 - 1 737
4
3
18,2
61
53. - 54.
7/2030
R6
11,2 km
2
182 mil. €
7 234
632
4
3
17,5
62
53. - 54.
7/2030
R6
11,3 km
2
222 mil. €
2 561 - 5 054
427 - 551
4
3
17,5
63
55. - 56.
5/2031
R1
11,5 km
4
406 mil. €
7 784
940
4
4
13,0
64
55. - 56.
5/2031
R1
9,5 km
4
339 mil. €
9 704 - 13 715
975 - 1 570
4
4
13,0
65
57. - 58.
6/2031
R8
54,9 km
4
1 020 mil. €
4 151 - 11 477
573 - 1 333
3
5
13,7
66
57. - 58.
6/2031
R3
14,0 km
4
191 mil. €
14 233 - 18 874
2 114 - 2 070
3
3
14,3
67
59.
7/2031
R2
17,5 km
4
287 mil. €
12 819 - 29 988
1 901 - 3 009
2
2
16,3
68
60. - 61.
8/2031
R3
8,7 km
2
94 mil. €
7 211
919
4
2
15,3
69
60. - 61.
8/2031
R3
10,9 km
2
129 mil. €
5 586 - 10 745
791 - 1 514
3
2
15,3
70
62. - 63.
10/2032
D2
8,5 km
6
90 mil. €
32 968
.
.
.
7 510
5
5
12,8
71
62. - 63.
10/2032
D2
6,9 km
6
107 mil. €
5
5
12,8
72
64. - 68.
8/2033
D1
12,6 km
4
418 mil. €
9 503 - 9 802
870 - 911
3
3
25,0
73
64. - 68.
8/2033
D1
18,2 km
4
192 mil. €
6 207 - 8 525
911 - 840
2
2
24,0
74
64. - 68.
8/2033
D1
15,8 km
4
139 mil. €
4 033 - 8 369
461 - 640
4
3
24,0
75
64. - 68.
8/2033
D1
12,1 km
4
162 mil. €
10 444 - 14 783
876 - 901
3
3
24,0
76
64. - 68.
8/2033
D1
15,5 km
4
136 mil. €
1 698 - 6 812
242 - 519
4
3
24,0
77
69. - 70.
8/2034
R3
14,0 km
2
305 mil. €
3
3
15,5
78
69. - 70.
8/2034
R2
49,0 km
2
662 mil. €
5 762 - 14 648
743 - 1 148
4
4
23,8
79
71. - 78.
po 2040
R1
42,1 km
4
631 mil. €
5 713 - 13 545
644 - 1 514
5
5
12,5
80
71. - 78.
po 2040
R7
29,2 km
2
230 mil. €
2 156 - 6 890
363 - 573
5
5
16,9
81
71. - 78.
po 2040
R3
10,3 km
2
92 mil. €
5 098 - 5 557
1 155 - 1 257
4
2
14,3
82
71. - 78.
po 2040
D3
3,1 km
4
60 mil. €
5 420 - 8 693
538 - 614
5
5
13,3
83
71. - 78.
po 2040
R5
1,7 km
2
54 mil. €
7 972
2 756
3
4
15,6
84
71. - 78.
po 2040
R7
32,8 km
2
367 mil. €
2 228 - 6 331
150 - 416
5
5
16,9
85
71. - 78.
po 2040
R3
58,5 km
2
611 mil. €
3 247 - 11 434
616 - 1 456
4
4
14,3
86
71. - 78.
po 2040
R7
71,3 km
2
553 mil. €
1 065 - 4 239
144 - 733
5
5
16,9
 
 
 
 
 
86 úsekov
1 124,2 km
2 - 8
20 159 mil. €
1 065 - 93 344
3,0
3,1
10/2021 - 10/2021
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

 Po prechode myšou sa zobrazia podrobnejšie informácie o úseku alebo hodnote, ku ktorým patria
Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku