Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)89 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)13 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 2 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 1 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 1 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 0 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 0 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 0 / 6
+
 
#
dátum
 
 
 
 
plánovaný
odhad NDS
 
 
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
 
 
 
 
 
 
89 úsekov
1 143,1 km
2 - 8
20 964 mil. €
1 065 - 93 344
2,9
3,1
12/2020 - 10/2021
1
12/2013
D1
14,9 km
4
341 mil. €
12 491 - 24 900
1
1
2
1/2014
D1
11,3 km
4
517 mil. €
Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny.
23 579 - 28 413
2
3
1/2021
(0,0)
3
6/2014
D1
13,5 km
4
555 mil. €
Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút.
22 691 - 32 334
1
2
4
7/2016
D4
4,4 km
4 - 6
1
2
5
7/2016
D4
22,6 km
4 - 6
32 336 - 93 344
.
.
.
1
2
6
7/2016
R7
6,4 km
4 - 6
27 633 - 44 493
.
.
.
1
1
10/2021
7
12/2016
D3
5,7 km
4
269 mil. €
11 465 - 18 743
1
2
12/2020
(0,0)
8
6/2017
D1
7,9 km
4
434 mil. €
19 072 - 21 988
1
2
10/2021
9
12/2017
D1
2,6 km
4
39 mil. €
14 624
1
1
1/2021
(0,0)
10
7/2019
R4
4,3 km
4
179 mil. €
15 837 - 18 098
1
3
11
8/2019
R2
13,5 km
4
142 mil. €
9 007 - 9 998
2
2
12
3/2020
R2
9,1 km
4
267 mil. €
8 780 - 11 203
3
4
13
3/2021
R3
4,4 km
2
70 mil. €
10 334 - 11 542
2
2
14
1.
10/2021
R4
14,3 km
4
202 mil. €
10 088 - 50 895
2
1
15
3.
3/2022
D1
3,5 km
8
149 mil. €
62 652
.
.
.
1
1
16
4.
9/2022
R4
10,2 km
4
299 mil. €
22 341 - 30 731
1
3
17
5.
4/2023
R1
8,1 km
4
173 mil. €
12 387 - 17 316
2
3
18
6.
7/2023
R2
6,8 km
4
171 mil. €
11 764 - 50 895
3
3
19
7.
2/2024
D1
13,5 km
4
1 235 mil. €
13 676 - 21 949
1
1
20
8. - 9.
3/2024
R2
6,2 km
2
105 mil. €
5 304
2
2
21
8. - 9.
3/2024
R7
9,4 km
4
191 mil. €
6 428 - 9 084
4
5
22
10.
4/2024
D1
3,8 km
2
57 mil. €
10 312
3
5
23
11.
6/2024
R1
2,7 km
4
155 mil. €
16 268
4
3
24
12.
7/2024
R3
6,5 km
2
70 mil. €
6 706 - 9 733
2
2
25
13.
8/2024
R2
8,3 km
2
169 mil. €
5 277 - 6 250
2
2
26
14. - 15.
10/2024
R7
23,5 km
2
227 mil. €
4
4
27
14. - 15.
10/2024
R7
14,3 km
2
172 mil. €
4
4
28
16. - 17.
12/2024
R7
8,4 km
4
161 mil. €
6 403 - 9 478
4
5
29
16. - 17.
12/2024
R2
14,1 km
2
272 mil. €
5 792 - 7 064
3
2
30
18.
4/2025
D1
1,1 km
2
12 mil. €
2
1
31
19.
6/2025
R4
8,2 km
2
94 mil. €
4 001
3
3
32
20. - 23.
10/2025
R3
4,9 km
2
77 mil. €
2
2
33
20. - 23.
10/2025
R3
8,3 km
2
199 mil. €
5 550 - 9 787
2
3
34
20. - 23.
10/2025
R2
16,0 km
4
277 mil. €
9 654 - 12 079
2
2
35
20. - 23.
10/2025
R2
2,7 km
4
59 mil. €
12 862
3
4
36
24.
12/2025
R2
6,1 km
4
143 mil. €
12 157
3
4
37
25.
1/2026
D3
10,8 km
4
309 mil. €
14 176 - 14 186
2
4
38
26.
4/2026
R2
20,7 km
2
211 mil. €
6 969 - 10 726
4
4
39
27.
5/2026
D3
11,2 km
4
410 mil. €
13 886 - 21 743
1
1
40
28. - 29.
8/2026
R4
4,0 km
4
105 mil. €
14 625
2
2
41
28. - 29.
8/2026
R2
10,6 km
2
125 mil. €
6 412 - 8 112
4
4
42
30.
10/2026
R1
4,6 km
4
100 mil. €
11 611
4
3
43
31.
11/2026
D3
4,0 km
4
179 mil. €
15 053
1
2
44
32. - 33.
12/2026
D4
12,4 km
4
772 mil. €
3
4
45
32. - 33.
12/2026
R2
18,0 km
2
224 mil. €
10 140 - 11 010
3
5
46
34. - 36.
6/2027
D1
10,6 km
8
234 mil. €
62 652
.
.
.
2
1
47
34. - 36.
6/2027
R4
6,5 km
2
116 mil. €
6 651 - 9 113
2
3
48
34. - 36.
6/2027
R4
7,0 km
2
122 mil. €
3 407 - 3 769
2
2
49
37. - 38.
2/2028
R1
14,9 km
4
785 mil. €
8 140 - 13 204
3
3
50
37. - 38.
2/2028
R2
7,8 km
2
73 mil. €
5 587
5
4
51
39. - 40.
3/2028
D1
19,9 km
6
321 mil. €
42 774 - 54 519
.
.
.
3
2
52
39. - 40.
3/2028
R2
9,6 km
2
112 mil. €
8 634 - 11 116
2
4
53
41.
9/2028
R2
11,5 km
2
235 mil. €
7 793
2
4
54
42. - 43.
11/2028
R4
7,9 km
2
129 mil. €
2 552 - 2 737
4
3
55
42. - 43.
11/2028
R3
5,0 km
2
63 mil. €
9 492 - 10 279
3
2
56
44. - 45.
2/2029
R2
18,0 km
2
176 mil. €
5 189 - 6 389
5
5
57
44. - 45.
2/2029
D4
3,6 km
4
133 mil. €
5
5
58
46.
3/2029
D1
7,3 km
4
321 mil. €
10 359
3
3
59
47.
7/2029
R2
14,0 km
2
117 mil. €
5 809 - 8 826
5
4
60
48. - 49.
9/2029
R2
9,8 km
2
93 mil. €
6 452 - 10 032
5
5
61
48. - 49.
9/2029
R3
7,9 km
2
71 mil. €
5 441 - 8 427
4
3
62
50. - 52.
5/2030
R4
8,0 km
2
133 mil. €
5 814 - 7 518
4
3
63
50. - 52.
5/2030
R4
7,5 km
2
124 mil. €
3 769 - 3 897
3
3
64
50. - 52.
5/2030
R4
6,0 km
2
101 mil. €
3 782 - 6 302
4
3
65
53. - 54.
7/2030
R6
11,2 km
2
182 mil. €
7 234
4
3
66
53. - 54.
7/2030
R6
11,3 km
2
222 mil. €
2 561 - 5 054
4
3
67
55. - 56.
5/2031
R1
11,5 km
4
406 mil. €
7 784
4
4
68
55. - 56.
5/2031
R1
9,5 km
4
339 mil. €
9 704 - 13 715
4
4
69
57. - 58.
6/2031
R8
54,9 km
4
1 020 mil. €
4 151 - 11 477
3
5
70
57. - 58.
6/2031
R3
14,0 km
4
191 mil. €
14 233 - 18 874
3
3
71
59.
7/2031
R2
17,5 km
4
287 mil. €
Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám
12 819 - 29 988
2
2
72
60. - 61.
8/2031
R3
8,7 km
2
94 mil. €
7 211
4
2
73
60. - 61.
8/2031
R3
10,9 km
2
129 mil. €
5 586 - 10 745
3
2
74
62. - 63.
10/2032
D2
6,9 km
6
107 mil. €
5
5
75
64. - 68.
8/2033
D1
12,6 km
4
418 mil. €
9 503 - 9 802
3
3
76
64. - 68.
8/2033
D1
18,2 km
4
192 mil. €
6 207 - 8 525
2
2
77
64. - 68.
8/2033
D1
15,8 km
4
139 mil. €
4 033 - 8 369
4
3
78
64. - 68.
8/2033
D1
12,1 km
4
162 mil. €
10 444 - 14 783
3
3
79
64. - 68.
8/2033
D1
15,5 km
4
136 mil. €
1 698 - 6 812
4
3
80
69. - 70.
8/2034
R3
14,0 km
2
305 mil. €
3
3
81
69. - 70.
8/2034
R2
49,0 km
2
662 mil. €
5 762 - 14 648
4
4
82
71. - 78.
po 2040
R1
42,1 km
4
631 mil. €
5 713 - 13 545
5
5
83
71. - 78.
po 2040
R7
29,2 km
2
230 mil. €
2 156 - 6 890
5
5
84
71. - 78.
po 2040
R3
10,3 km
2
92 mil. €
5 098 - 5 557
4
2
85
71. - 78.
po 2040
D3
3,1 km
4
60 mil. €
5 420 - 8 693
5
5
86
71. - 78.
po 2040
R5
1,7 km
2
54 mil. €
7 972
3
4
87
71. - 78.
po 2040
R7
32,8 km
2
367 mil. €
2 228 - 6 331
5
5
88
71. - 78.
po 2040
R3
58,5 km
2
611 mil. €
3 247 - 11 434
4
4
89
71. - 78.
po 2040
R7
71,3 km
2
553 mil. €
1 065 - 4 239
5
5
 
 
 
 
 
89 úsekov
1 143,1 km
2 - 8
20 964 mil. €
1 065 - 93 344
2,9
3,1
12/2020 - 10/2021
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

 Po prechode myšou sa zobrazia podrobnejšie informácie o úseku alebo hodnote, ku ktorým patria
Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku