✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 163,9 km |
2 - 8 |
210,5 min. |
1 065 - 93 344 | 3,0 |
3,1 |
7/2020 - 10/2021 | |||||||
1 | D1 | 14,9 km | 4 | 12,4 min. | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | ||||||
2 | D1 | 11,3 km | 4 | 7,1 min. | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||||
3 | R7 | 17,4 km | 4 | 8,6 min. | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||
4 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||
5 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | ||||||
6 | R7 | 8,4 km | 4 | 4,2 min. | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||
7 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 13,7 min. | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | ||||
8 | D3 | 5,7 km | 4 | 13,3 min. | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/1997 | 12/2020 (0,0) | ||||
9 | D1 | 7,9 km | 4 | 6,7 min. | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 11/1996 | 10/2021 | ||||
10 | D1 | 2,6 km | 4 | 14 624 | 1 | 1 | 7/1996 | 1/2021 (0,0) | |||||
11 | R4 | 4,3 km | 4 | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 5/2002 | |||||
12 | R2 | 13,5 km | 4 | 5,0 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 11/2003 | ||||
13 | R2 | 9,1 km | 4 | 2,6 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 11/2003 | ||||
14 | R3 | 4,4 km | 2 | 3,6 min. | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 7/1993 | |||||
15 | R4 | 14,3 km | 4 | 591 mil. € spolu s už už otvoreným úsekom D1 Budimír - Bidovce, s ktorým dokopy tvorí východný obchvat Košíc | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 4/2008 | |||||
16 | D1 | 3,5 km | 8 | 218 mil. eur | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 11/2008 | ||||
17 | R4 | 10,2 km | 4 | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 5/2002 | |||||
18 | R1 | 8,1 km | 4 | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 10/2009 | |||||
19 | R2 | 6,8 km | 4 | 449 mil. € spolu za obe etapy - 32 km R2 Šaca - Košické Olšany s investičnými nákladmi 372 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 4/2008 | |||||
20 | D1 | 13,5 km | 4 | 9,4 min. | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 7/1997 | |||||
21 | R2 | 6,2 km | 2 | 1,6 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | 10/2000 | ||||
22 | R7 | 9,4 km | 4 | 2,5 min. | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 10/2005 | |||||
23 | D1 | 3,8 km | 2 | 10 312 | 3 | 5 | 1996 | ||||||
24 | R1 | 2,7 km | 4 | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | 9/2009 | |||||
25 | R3 | 6,5 km | 2 | 271 mil. € spolu za 64 km R3 Zvolen - Šahy s odhadovanými investičnými nákladmi 770 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 6/2008 | |||||
26 | R2 | 8,3 km | 2 | 2,3 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 10/2000 | ||||
27 | R7 | 23,5 km | 2 | 4 | 4 | 10/2005 | |||||||
28 | R7 | 14,3 km | 2 | 4 | 4 | 10/2005 | |||||||
29 | R7 | 8,4 km | 4 | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 5/2017 | ||||||
30 | R2 | 14,1 km | 2 | 5,1 min. | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 12/2007 | ||||
31 | D1 | 1,1 km | 2 | 2 | 1 | 7/2002 | |||||||
32 | R4 | 8,2 km | 2 | 1,8 min. | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | 1/2000 | ||||
33 | R3 | 4,9 km | 2 | 2,8 min. | 2 | 2 | 7/1993 | ||||||
34 | R3 | 8,3 km | 2 | 5,9 min. | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 7/1993 | |||||
35 | R2 | 16,0 km | 4 | 5,3 min. | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 12/1998 | |||||
36 | R2 | 2,7 km | 4 | 1,1 min. | 12 862 | 3 | 4 | 12/1998 | |||||
37 | R2 | 6,1 km | 4 | 1,4 min. | 12 157 | 3 | 4 | 12/1998 | |||||
38 | D3 | 10,8 km | 4 | 3,3 min. | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | 7/1996 | |||||
39 | R2 | 20,7 km | 2 | 1,9 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 11/2004 | ||||
40 | D3 | 11,2 km | 4 | 7,6 min. | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 7/1996 | |||||
41 | R4 | 4,0 km | 4 | 2,3 min. | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | 7/2004 | ||||
42 | R2 | 10,6 km | 2 | 2,3 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 10/2000 | ||||
43 | R1 | 4,6 km | 4 | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | 9/2009 | |||||
44 | D3 | 4,0 km | 4 | 1,9 min. | 15 053 | 1 | 2 | 7/1996 | |||||
45 | D4 | 12,4 km | 4 | 3 | 4 | 8/2007 | |||||||
46 | R2 | 18,0 km | 2 | 1,7 min. | 154 mil. eur | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | 5/2008 | ||||
47 | D1 | 10,6 km | 8 | 183 mil. eur | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 11/2008 | ||||
48 | R4 | 6,5 km | 2 | 5,0 min. | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 7/2004 | ||||
49 | R4 | 7,0 km | 2 | 5,6 min. | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 7/2004 | ||||
50 | R1 | 14,9 km | 4 | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | 10/2009 | |||||
51 | R2 | 7,8 km | 2 | 0,1 min. | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 12/2007 | ||||
52 | D1 | 19,9 km | 6 | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 11/2008 | |||||
53 | R2 | 9,6 km | 2 | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 12/1998 | ||||||
54 | R2 | 11,5 km | 2 | 3,7 min. | 7 793 | 2 | 4 | 12/1998 | |||||
55 | R4 | 7,9 km | 2 | 1,8 min. | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 12/2011 | ||||
56 | R3 | 5,0 km | 2 | 271 mil. € spolu za 64 km R3 Zvolen - Šahy s odhadovanými investičnými nákladmi 770 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 6/2008 | |||||
57 | R2 | 18,0 km | 2 | 2,4 min. | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 7/2010 | ||||
58 | D4 | 3,6 km | 4 | 5 | 5 | 1/2007 | |||||||
59 | D1 | 7,3 km | 4 | 1,4 min. | 10 359 | 3 | 3 | 2/2009 | |||||
60 | R2 | 14,0 km | 2 | 1,2 min. | 201 mil. € spolu za 32 km R2 Včeláre - Šaca s investičnými nákladmi 288 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 5/2008 | ||||
61 | R2 | 9,8 km | 2 | 0,8 min. | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 12/2007 | ||||
62 | R3 | 7,9 km | 2 | 695 mil. € spolu za 32 km R3 Martin - Horná Štubňa s investičnými nákladmi 353 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 5/2008 | |||||
63 | R4 | 8,0 km | 2 | 2,6 min. | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 7/2004 | ||||
64 | R4 | 7,5 km | 2 | 3,6 min. | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 7/2004 | ||||
65 | R4 | 6,0 km | 2 | 1,2 min. | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 7/2004 | ||||
66 | R6 | 11,2 km | 2 | 7 234 | 4 | 3 | 4/2005 | ||||||
67 | R6 | 11,3 km | 2 | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 4/2005 | ||||||
68 | R1 | 11,5 km | 4 | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | 9/2009 | |||||
69 | R1 | 9,5 km | 4 | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | 9/2009 | |||||
70 | R8 | 54,9 km | 4 | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | 1/2009 | ||||||
71 | R3 | 14,0 km | 4 | 695 mil. € spolu za 32 km R3 Martin - Horná Štubňa s investičnými nákladmi 353 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | 5/2008 | |||||
72 | R2 | 17,5 km | 4 | 6,3 min. | 69 mil. eur | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 5/2006 | ||||
73 | R3 | 8,7 km | 2 | 1,4 min. | 7 211 | 4 | 2 | 5/2007 | |||||
74 | R3 | 10,9 km | 2 | 3,8 min. | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 5/2007 | |||||
75 | D2 | 8,5 km | 6 | 219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 11/2009 | ||||
76 | D2 | 6,9 km | 6 | 219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač | 5 | 5 | 11/2009 | ||||||
77 | D1 | 12,6 km | 4 | 5,5 min. | 717 mil. €
spolu za 74 km D1 Bidovce - št. hr. SR/Ukr. s investičnými nákladmi 1 044 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | 7/1996 | ||||
78 | D1 | 18,2 km | 4 | 8,3 min. | 717 mil. €
spolu za 74 km D1 Bidovce - št. hr. SR/Ukr. s investičnými nákladmi 1 044 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | 7/1997 | ||||
79 | D1 | 15,8 km | 4 | 8,9 min. | 717 mil. €
spolu za 74 km D1 Bidovce - št. hr. SR/Ukr. s investičnými nákladmi 1 044 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | 7/1997 | ||||
80 | D1 | 12,1 km | 4 | 1,9 min. | 717 mil. €
spolu za 74 km D1 Bidovce - št. hr. SR/Ukr. s investičnými nákladmi 1 044 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | 7/1997 | ||||
81 | D1 | 15,5 km | 4 | 7,6 min. | 717 mil. €
spolu za 74 km D1 Bidovce - št. hr. SR/Ukr. s investičnými nákladmi 1 044 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | 7/1997 | ||||
82 | R3 | 14,0 km | 2 | 451 mil. € spolu za dlhší úsek R3 Martin - Šášovské Podhradie | 3 | 3 | 3/2007 | ||||||
83 | R2 | 49,0 km | 2 | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | 12/1998 | ||||||
84 | R1 | 42,1 km | 4 | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | 4/2010 | ||||||
85 | R7 | 29,2 km | 2 | 15 mil. eur | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 10/2005 | |||||
86 | R3 | 10,3 km | 2 | 695 mil. € spolu za 32 km R3 Martin - Horná Štubňa s investičnými nákladmi 353 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | 5/2008 | |||||
87 | D3 | 3,1 km | 4 | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | 6/2009 | ||||||
88 | R5 | 1,7 km | 2 | 7 972 | 3 | 4 | 2/2007 | ||||||
89 | R7 | 32,8 km | 2 | 20 mil. eur | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | 10/2005 | |||||
90 | R3 | 58,5 km | 2 | 271 mil. € spolu za 64 km R3 Zvolen - Šahy s odhadovanými investičnými nákladmi 770 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | 6/2008 | |||||
91 | R7 | 71,3 km | 2 | 111 mil. eur | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | 10/2005 | |||||
1 163,9 km |
2 - 8 |
210,5 min. |
1 065 - 93 344 | 3,0 |
3,1 |
7/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku