✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 1 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 153 - 173 | 5 | 5 | ||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | D 26,5/100 | 133 mil. € | 5 | 5 | |||||||
3 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 26,5/100 | 321 mil. € | 10 359 | 541 | 3 | 3 | |||||
4 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 1 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 226 - 259 | 5 | 4 | ||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 212 - 272 | 5 | 5 | |||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 196 - 287 | 4 | 3 | |||||
7 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | R 24,5/100 | 1 | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 480 - 650 | 2 | 2 | ||||
8 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | D 26,5/120
(100) | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 64 - 112 | 4 | 3 | |||||
9 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 1 | 305 mil. € | 3 | 3 | ||||||
107,8 km |
2 - 4 |
4 |
1 642 mil. € |
4 033 - 29 988 | 4,0 |
3,7 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku