✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | R 24,5/120(100) | 143 mil. € | 4,6 min. | 12 157 | 494 | 3 | 4 | |||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 73 mil. € | 5,5 min. | 5 587 | 178 | 5 | 4 | |||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 1 | 176 mil. € | 12,4 min. | 5 189 - 6 389 | 153 - 173 | 5 | 5 | ||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | D 26,5/100 | 133 mil. € | 5 | 5 | ||||||||
5 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 26,5/100 | 321 mil. € | 5,2 min. | 10 359 | 541 | 3 | 3 | |||||
6 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 1 | 117 mil. € | 9,9 min. | 5 809 - 8 826 | 226 - 259 | 5 | 4 | ||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 93 mil. € | 6,9 min. | 6 452 - 10 032 | 212 - 272 | 5 | 5 | |||||
8 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 196 - 287 | 4 | 3 | ||||||
74,4 km |
2 - 4 |
2 |
1 126 mil. € |
44,4 min. |
5 189 - 12 157 | 4,4 |
4,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku