✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 67,6 % | 4 | 660 m | 321 mil. € | 1,4 min. | 10 359 | 3 | 3 | |||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 0,0 % | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | ||||||||
3 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 0,0 % | 2 | 1 074 m | 93 mil. € | 0,8 min. | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | |||||
4 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 24,6 % | 2 | 2 641 m | 305 mil. € | 3 | 3 | |||||||
5 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 0,0 % | 2 | 453 m | 94 mil. € | 1,8 min. | 4 001 | 3 | 3 | |||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 0,0 % | 2 | 820 m | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | ||||||
7 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2,3 % | 2 | 2 587 m | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | ||||||
8 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 8,0 % | 2 | 1 739 m | 176 mil. € | 2,4 min. | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | |||||
9 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 0,0 % | 2 | 768 m | 117 mil. € | 1,2 min. | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||
9 úsekov |
131,7 km |
8,3 % |
2 - 4 |
10 742 m |
1 971 mil. € |
7,6 min. |
4 001 - 14 648 | 4,1 |
3,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku