✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 300 mil. € | 1,4 min. | 10 359 | 3 | 3 | ||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 121 mil. € | 5 | 5 | ||||||
3 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 80 mil. € | 0,8 min. | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | ||||
4 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 277 mil. € | 3 | 3 | ||||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 54 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | |||||
6 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 579 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | |||||
7 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 151 mil. € | 2,4 min. | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | ||||
8 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 1 158 mil. € | 9,4 min. | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | ||||
9 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 101 mil. € | 1,2 min. | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | ||||
9 úsekov |
137,1 km |
2 - 4 |
3 113 mil. € |
2 821 mil. € |
15,2 min. |
5 189 - 21 949 | 3,9 |
3,7 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku