✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||||
1 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 2 060 m | 309 mil. € | 25,7 mil. € | 7,6 min. | 14 176 - 14 186 | 10 038 - 10 657 | 2 | 4 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | |||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 965 m | 176 mil. € | 8,4 mil. € | 12,4 min. | 5 189 - 6 389 | 4 018 - 5 243 | 5 | 5 | žiadna | |||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 33,9 mil. € | 5 | 5 | žiadna | |||||||||
4 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 660 m | 321 mil. € | 41,1 mil. € | 5,2 min. | 10 359 | 7 618 | 3 | 3 | žiadna | |||||
5 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 891 m | 117 mil. € | 7,2 mil. € | 9,9 min. | 5 809 - 8 826 | 4 474 - 7 101 | 5 | 4 | žiadna | |||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 1 074 m | 93 mil. € | 8,2 mil. € | 6,9 min. | 6 452 - 10 032 | 5 199 - 8 404 | 5 | 5 | žiadna | |||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 930 m | 71 mil. € | 4,8 mil. € | 5 441 - 8 427 | 3 831 - 6 436 | 4 | 3 | žiadna | ||||||
7 úsekov |
71,3 km |
2 - 4 |
7 580 m |
1 219 mil. € |
15,0 mil. € |
41,9 min. |
5 189 - 14 186 | 4,1 |
4,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku