✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 768 m | 123 m | 117 mil. € | 101 mil. € | 4 474 - 7 101 | 5 | 4 | |||
2 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 820 m | 110 m | 71 mil. € | 54 mil. € | 3 831 - 6 436 | 4 | 3 | |||
3 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 907 m | 428 m | 406 mil. € | 384 mil. € | 6 307 | 4 | 4 | |||
4 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 1 752 m | 366 m | 339 mil. € | 317 mil. € | 8 096 - 11 348 | 4 | 4 | |||
5 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 165 m | 53 m | 418 mil. € | 394 mil. € | 7 955 - 8 161 | 3 | 3 | |||
6 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 412 m | 408 m | 192 mil. € | 174 mil. € | 4 801 - 7 020 | 2 | 2 | |||
7 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 180 m | 213 m | 139 mil. € | 127 mil. € | 3 355 - 7 399 | 4 | 3 | |||
8 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 383 m | 154 m | 162 mil. € | 148 mil. € | 8 909 - 13 062 | 3 | 3 | |||
9 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 343 m | 303 m | 136 mil. € | 125 mil. € | 1 386 - 5 932 | 4 | 3 | |||
117,0 km |
2 - 4 |
5 730 m |
2 158 m |
1 979 mil. € |
1 824 mil. € |
3,7 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku