✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | 2,6 | 1996 | 2/2015 | |||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 1,1 min. | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 7,3 | 7/2010 | |||||
3 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 7,9 | 5/2008 | 7/2020 | |||||
4 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | 9,6 | 9/2009 | 12/2025 | |||||
5 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | 9,6 | 9/2009 | 12/2025 | |||||
6 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 3,1 min. | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | 11,9 | 7/1996 | 7/2026 | ||||
7 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 4,2 min. | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | 11,9 | 7/1997 | 7/2026 | ||||
8 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 5,6 min. | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | 11,9 | 7/1997 | 7/2026 | ||||
9 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | -0,3 min. | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | 11,9 | 7/1997 | 7/2026 | ||||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 4,1 min. | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | 11,9 | 7/1997 | 7/2026 | ||||
124,8 km |
2 - 4 |
2 095 mil. € |
17,8 min. |
1 698 - 14 783 | 3,6 |
3,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku