✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
- predĺženie
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
||||||||||
1 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | D1 východ | 418 mil. € | 1,7 km | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | 8/2036 (+7,9) | |||||
2 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | D4 sever | 772 mil. € | 3 | 4 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | 6/2033 (+3,3) | ||||||
3 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | R4 sever | 133 mil. € | 0,4 km | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 5/2033 (+6,1) | |||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | R7 stred | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | po 2040 (0,0) | |||||
4 úseky |
65,8 km |
2 - 4 |
1 691 mil. € |
2,1 km |
2 228 - 9 802 | 3,8 |
3,8 |
5/2033 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku