✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 127 mil. € | 13,7 % | 62 652 | . . . | 1 | 1 | |||||
2 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 263 mil. € | 5,9 % | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | ||||||
3 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 278 mil. € | 3,9 % | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | ||||||
24,5 km |
4 - 8 |
757 mil. € |
668 mil. € |
14 176 - 62 652 | 1,3 |
2,7 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku