✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 10,9 mil. € | 20,7 mil. € | 14,9 km | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | ||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 11,6 mil. € | 37,3 mil. € | 13,5 km | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||
3 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 3,4 km | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | |||||||
4 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 4,2 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | |||||||
5 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 4,5 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | ||||||
6 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 34,7 mil. € | 13,5 km | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | ||||||
7 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 0,3 mil. € | 2 | 1 | ||||||||
8 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 10,3 mil. € | 11,2 km | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | ||||||
9 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 6,1 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | ||||||
10 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 4,8 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | |||||||
100,3 km |
2 - 8 |
3 321 mil. € |
87,4 mil. € |
57,9 mil. € |
56,5 km |
7 234 - 62 652 | 1,6 |
1,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku