✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||||
34 úsekov |
333,4 km |
2 - 8 |
7 914 mil. € |
3 407 - 62 652 | 2,8 |
3,1 |
||||||||||||
1 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | D1 západ | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 13,8 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
2 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | R1 BB - RK | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 12,9 | |||||||
3 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | D1 sever | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 24,0 | |||||||
4 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | R7 západ | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 16,9 | |||||||
5 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | R1 BB - RK | 155 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | 13,0 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
6 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | R7 západ | 227 mil. € | 4 | 4 | 16,9 | ||||||||
7 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | R7 západ | 172 mil. € | 4 | 4 | 16,9 | ||||||||
8 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | R7 západ | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 16,9 | |||||||
9 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | R2 východ | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 14,8 | |||||||
10 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | R4 sever | 94 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | 22,7 | |||||||
11 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | R3 sever (Orava) | 77 mil. € | 2 | 2 | 28,0 | ||||||||
12 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | R3 sever (Orava) | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 28,0 | |||||||
13 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | R2 západ | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 23,8 | |||||||
14 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | R2 západ | 59 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | 23,8 | |||||||
15 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | R2 západ | 143 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | 23,8 | |||||||
16 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | D3 Kysuce | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | 25,0 | |||||||
17 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | R2 stred | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 17,8 | |||||||
18 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | D3 Kysuce | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 25,0 | |||||||
19 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | R4 stred | 105 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | 18,2 | |||||||
20 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | R2 stred | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 21,9 | |||||||
21 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | R1 BB - RK | 100 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | 13,0 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
22 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | D3 Kysuce | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | 25,0 | |||||||
23 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | D4 sever | 772 mil. € | 3 | 4 | 15,1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||
24 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | R2 východ | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | 14,3 | |||||||
25 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | D1 západ | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 13,8 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
26 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | R4 sever | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 18,2 | |||||||
27 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | R4 sever | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 18,2 | |||||||
28 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | R2 východ | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 14,8 | |||||||
29 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | D1 západ | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 13,8 | ||||||
30 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | R2 západ | 235 mil. € | 7 793 | 2 | 4 | 23,8 | |||||||
31 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | D4 sever | 133 mil. € | 5 | 5 | 15,7 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||
32 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | D1 sever | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | 13,7 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie. | ||||||
33 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | R2 stred | 287 mil. € | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 16,3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
34 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | D3 Kysuce | 54 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | 15,6 | |||||||
34 úsekov |
333,4 km |
2 - 8 |
7 914 mil. € |
3 407 - 62 652 | 2,8 |
3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku