✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
194,0 km |
2 - 8 |
4 801 mil. € |
24,8 mil. € |
5 277 - 62 652 | 2,3 |
2,8 |
|||||||||||
1 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | Prešov - sever | 179 mil. € | 41,7 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 2/2015 | ||||||
2 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | Nižná,
Nižná - sever | 70 mil. € | 15,9 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 5/2009 | ||||||
3 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | Košice-juh, Krásna, Hrašovík | 202 mil. € | 14,1 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 11/2013 | |||||
4 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | Ivanka sever | 149 mil. € | 42,5 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 11/2011 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | |||
5 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | Kapušany | 299 mil. € | 29,3 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 2/2015 | |||||
6 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | Šalková | 173 mil. € | 21,3 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 11/2010 | |||||
7 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | Ludvíkov Dvor, Haniska | 171 mil. € | 25,1 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 11/2013 | |||||
8 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | Turany 2, Hubová | 1 235 mil. € | 91,3 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 9/2007 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | ||||
9 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 17,0 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | 6/2008 | ||||||
10 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | Holice s I/63, D. Streda s III/06325 | 191 mil. € | 20,2 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 4/2020 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | ||||
11 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 15,0 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | 2/2009 | ||||||
12 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | privádzač Krupina | 70 mil. € | 10,7 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 12/2019 | |||||
13 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | Zacharovce, Bátka | 169 mil. € | 20,3 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 10/2008 | |||||
14 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | Zemné | 227 mil. € | 10,2 mil. € | 4 | 4 | 9/2020 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | |||||
15 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | Nové Zámky | 172 mil. € | 12,1 mil. € | 4 | 4 | 9/2020 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | |||||
16 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | Mliečany s II/507, Dolný Bar | 161 mil. € | 18,7 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 1/2021 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | ||||
17 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | Rožňava, Jablonov nad Turňou | 272 mil. € | 19,3 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 6/2013 | |||||
18 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 10,8 mil. € | 2 | 1 | 6/2013 | |||||||
19 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | Krásno nad Kysucou | 309 mil. € | 28,6 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | 9/2006 | |||||
20 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | Brodno, Kysucké Nové Mesto | 410 mil. € | 36,7 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 2007 | |||||
21 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | Nováky - západ | 112 mil. € | 11,7 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 7/2011 | |||||
22 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | Svrčinovec, Svrčinovec - hranica | 54 mil. € | 31,7 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | 12/2013 | NDS stiahla žiadosť o územné rozhodnutie, od roku 2018 je príprava pozastavená. Prípadná budúca príprava pôjde znova takmer od začiatku (je nutné hľadať menej nákladné riešenie) | ||||
194,0 km |
2 - 8 |
4 801 mil. € |
24,8 mil. € |
5 277 - 62 652 | 2,3 |
2,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku