✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
295,6 km |
2 - 8 |
4 993 mil. € |
4 988 mil. € |
4 001 - 93 344 | 2,4 |
2,9 |
||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 288 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 959 - 3 852 | 1 | 1 | ||||||
2 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 100 mil. € | 1 | 2 | |||||||||
3 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 470 mil. € | 32 336 - 93 344 | . . . | 3 640 - 7 825 | 1 | 2 | ||||||
4 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 155 mil. € | 15 837 - 18 098 | 964 - 1 246 | 1 | 3 | ||||||
5 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 133 mil. € | 9 007 - 9 998 | 1 474 - 1 473 | 2 | 2 | ||||||
6 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 255 mil. € | 8 780 - 11 203 | 1 657 - 1 567 | 3 | 4 | ||||||
7 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 62 mil. € | 10 334 - 11 542 | 1 307 - 1 203 | 2 | 2 | ||||||
8 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 138 mil. € | 10 088 - 50 895 | 904 - 3 909 | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
9 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 127 mil. € | 62 652 | . . . | 6 104 | 1 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
10 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 263 mil. € | 22 341 - 30 731 | 2 404 - 2 267 | 1 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
11 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 146 mil. € | 12 387 - 17 316 | 775 - 1 092 | 2 | 3 | |||||
12 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 129 mil. € | 11 764 - 50 895 | 770 - 3 909 | 3 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
13 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 97 mil. € | 5 304 | 954 | 2 | 2 | |||||
14 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 153 mil. € | 6 428 - 9 084 | 876 - 1 135 | 4 | 5 | |||||
15 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 52 mil. € | 10 312 | 757 | 3 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||
16 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 156 mil. € | 5 277 - 6 250 | 977 - 1 002 | 2 | 2 | |||||
17 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 163 mil. € | 4 | 4 | |||||||
18 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 243 mil. € | 5 792 - 7 064 | 714 - 765 | 3 | 2 | |||||
19 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 10 mil. € | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | ||||||
20 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 86 mil. € | 4 001 | 1 490 | 3 | 3 | |||||
21 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 67 mil. € | 2 | 2 | |||||||
22 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 183 mil. € | 5 550 - 9 787 | 782 - 1 231 | 2 | 3 | |||||
23 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 192 mil. € | 6 969 - 10 726 | 1 217 - 1 494 | 4 | 4 | |||||
24 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 114 mil. € | 6 412 - 8 112 | 966 - 1 184 | 4 | 4 | |||||
25 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 204 mil. € | 7 793 | 1 259 | 2 | 4 | |||||
26 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 943 mil. € | 4 151 - 11 477 | 573 - 1 333 | 3 | 5 | |||||
27 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 538 - 614 | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||
295,6 km |
2 - 8 |
4 993 mil. € |
4 988 mil. € |
4 001 - 93 344 | 2,4 |
2,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku