✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
stavebné práce
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
263,5 km |
2 - 6 |
3 096 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,5 |
4,4 |
|||||||||
1 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 7/2025 | dopravné, TEN-T | |||||
2 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 5/2026 | ostatné | |||||
3 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 5/2027 | ostatné | |||||
4 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | ostatné | |||||||
5 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 10/2027 | ostatné | |||||
6 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 12/2027 | ostatné | |||||
7 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 4/2031 | |||||
8 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | 11/2031 | TEN-T | |||||
9 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | |||||||
10 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | ostatné | ||||||
11 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | |||||||
12 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | ostatné | ||||||
13 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | ostatné | ||||||
263,5 km |
2 - 6 |
3 096 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,5 |
4,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku