✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | 27. | 5/2026 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 370 mil. € | 7,6 min. | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 27 | ||||
2 | 64. - 68. | 8/2033 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 148 mil. € | 1,9 min. | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | 64 | ||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 49 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | 71 | |||||
25,0 km |
2 - 4 |
627 mil. € |
567 mil. € |
9,6 min. |
7 972 - 21 743 | 2,3 |
2,7 |
27 - 71 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku