✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
- predĺženie
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||
322,2 km |
2 - 6 |
3 858 mil. € |
2,6 km |
1 065 - 32 968 | 4,6 |
4,5 |
38 - 78 |
||||||||
1 | 3/2021 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 0,1 km | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | |||||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | -0,5 km | 5 587 | 5 | 4 | 38 | |||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 0,2 km | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 44 | |||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | 45 | ||||||
5 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 0,0 km | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 47 | |||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 0,0 km | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 48 | |||||
7 | 57. - 58. | 6/2031 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | Ešte skôr ako plánovať novú cestu treba bezodkladne zmodernizovať železničnú trať Prievidza - Jelšovce (pri Nitre), ktorá naliehavo potrebuje nový zabezpečovací systém (skráti jazdné doby vlakov o desiatky minút). Táto trať má výborný potenciál byť rýchlou a atraktívnou regionálnou traťou, pri ktorej veľa ľudí uprednostní denné využívanie vlaku namiesto auta. Pri výraznom skrátení cestových časov a zahustení ponuky vlakov (osobných aj expresov) môže modernizácia železnice priniesť s oveľa menšími nákladmi väčšie prínosy ako nová rýchlocesta v tejto trase. | 70 | |||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 62 | |||||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | 61 | |||||||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 2,8 km | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | 66 | |||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | 74 | ||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 76 | ||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | 75 | ||||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | 78 | ||||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | 77 | ||||||
322,2 km |
2 - 6 |
3 858 mil. € |
2,6 km |
1 065 - 32 968 | 4,6 |
4,5 |
38 - 78 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku