✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| |||||||||
267,2 km |
2 721 mil. € |
1 065 - 44 493 | 4,5 |
4,2 |
10/2021 - po 2040 |
|||||||||
1 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | 10/2021 | |||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 2/2031 | |||||
3 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 11/2030 | |||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | 2/2032 | ||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 133 mil. € | 5 | 5 | 2/2033 | ||||||
6 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 7/2032 | |||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | 9/2032 | ||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | 10/2035 | |||
9 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | Dostavba diaľnice D1 až po hranicu s Ukrajinou bude opodstatnená až v prípade dramatického nárastu dopravy, a aj potom iba v polovičnom profile. Je potrebné ju realizovať súčasne s nadväzujúcim úsekom na ukrajinskej strane, keďže trasovanie D1 počíta s novým miestom cezhraničného prepojenia. Bez pokračovania za ukrajinskou hranicou by si tento úsek D1 vyžiadal navyše až 4-kilometrový privádzač k súčasnému hraničnému prechodu Vyšné Nemecké a znamenal by predĺženie súčasnej trasy. | 8/2036 | ||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Preťažovaniu diaľnice D1 v dopravnej špičke treba predchádzať nie plánovaním ďalších rýchlociest ale zlepšením ponuky vlakov medzi Trnavou a Bratislavou, prípadne aj Sencom a Bratislavou (15-minútový interval v špičke v pracovných dňoch). | po 2040 | ||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | po 2040 | |||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | Dostavba na 4-pruh tu nebude potrebná celé desaťročia. O to zarážajúce je, že NDS na prípravu už minula vyše 1,3 milióna eur. | po 2040 | ||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | po 2040 | |||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | po 2040 | |||||
267,2 km |
2 721 mil. € |
1 065 - 44 493 | 4,5 |
4,2 |
10/2021 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku