✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||
291,9 km |
12,4 % |
2 - 6 |
3 797 mil. € |
1 065 - 50 895 | 4,3 |
4,3 |
|||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | ||||||
2 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 11,0 % | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | |||||
3 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | |||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | ||||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 10,8 % | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | |||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | ||||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | |||||||
8 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 9,7 % | 2 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | |||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 17,5 % | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | |||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 11,8 % | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | |||||
11 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 5,1 % | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | |||||
12 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 11,6 % | 4 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | ||||
13 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 5,5 % | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||
14 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 22,9 % | 4 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | |||||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 9,0 % | 4 | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | |||||
16 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 24,8 % | 4 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | ||||
291,9 km |
12,4 % |
2 - 6 |
3 797 mil. € |
1 065 - 50 895 | 4,3 |
4,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku