✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
293,0 km |
12,2 % |
2 - 6 |
3 597 mil. € |
1 065 - 50 895 | 4,1 |
3,9 |
|||||||||
1 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 7,2 % | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | |||||
2 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 4,8 % | 2 | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
3 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 24,8 % | 4 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
4 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 24,6 % | 2 | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | |||||
5 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 5,1 % | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | |||||
6 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 13,1 % | 2 | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | |||||
7 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 9,7 % | 2 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | |||||
8 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | |||||||
9 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 5,5 % | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||
10 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 11,0 % | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | |||||
11 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | |||||
12 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | |||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | ||||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 10,8 % | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | |||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | ||||||
16 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 17,5 % | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | |||||
17 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 11,8 % | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | |||||
293,0 km |
12,2 % |
2 - 6 |
3 597 mil. € |
1 065 - 50 895 | 4,1 |
3,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku