✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
262,3 km |
3 219 mil. € |
38,5 min. |
1 065 - 32 968 | 4,4 |
4,4 |
||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 133 mil. € | 5 | 5 | ||||||
2 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 93 mil. € | 6,2 min. | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | ||||
3 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | ||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | |||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | |||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | |||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 107 mil. € | 5 | 5 | ||||||
8 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 176 mil. € | 11,1 min. | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | ||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | |||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | |||||
11 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 73 mil. € | 4,9 min. | 5 587 | 5 | 4 | ||||
12 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 117 mil. € | 8,8 min. | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | ||||
13 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 179 mil. € | 2,1 min. | 15 053 | 1 | 2 | ||||
14 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 410 mil. € | 5,4 min. | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||
262,3 km |
3 219 mil. € |
38,5 min. |
1 065 - 32 968 | 4,4 |
4,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku