✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
286,2 km |
2 - 6 |
3 274 mil. € |
2 852 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,6 |
4,6 |
|||||||||||
1 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 278 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | 12/1997 | 7/2022 | |||||
2 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 192 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 10/2006 | ||||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 65 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 9/2009 | ||||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 151 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 2/2016 | ||||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 121 mil. € | 5 | 5 | 8/2010 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | ||||||
6 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 101 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 6/2016 | ||||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 80 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 9/2009 | ||||||
8 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 110 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | |||||||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 82 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | ||||||
10 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 98 mil. € | 5 | 5 | ||||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 546 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | ||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 182 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 12/2011 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | ||||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 302 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | 2/2016 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 485 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | 9/2015 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
286,2 km |
2 - 6 |
3 274 mil. € |
2 852 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,6 |
4,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku