✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
263,0 km |
2 - 6 |
3 035 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,6 |
4,6 |
||||||||
1 | 4,4 km | 4 - 6 | D 33,5/120, D 26,5/120 | 1 | 2 | 11/2000 | |||||||
2 | 7,8 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 4/2010 | |||||
3 | 18,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 9/2016 | |||||
4 | 3,6 km | 4 | D 26,5/100 | 133 mil. € | 5 | 5 | 10/2014 | ||||||
5 | 14,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 1/2017 | |||||
6 | 9,8 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 4/2010 | |||||
7 | 11,5 km | 4 | R 24,5/80 | 406 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | 10/2010 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
8 | 8,5 km | 6 | D 33,5/120 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 7/2020 | ||||
9 | 6,9 km | 6 | D 33,5/120 | 107 mil. € | 5 | 5 | 7/2019 | ||||||
10 | 42,1 km | 4 | R 24,5/120 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | ||||||
11 | 29,2 km | 2 | R 11,5/120 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 1/2015 | |||||
12 | 3,1 km | 4 | D 26,5/100 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | 3/2010 | |||||
13 | 32,8 km | 2 | R 11,5/120 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | ||||||
14 | 71,3 km | 2 | R 11,5/120 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | ||||||
263,0 km |
2 - 6 |
3 035 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,6 |
4,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku